poniedziałek, 10 czerwca 2013

Rekrutacja trwa!

Jak co poniedziałek, nadszedł najgorszy moment w moim wiszeniu na ścianie. Pewnie zastanawiacie się, co takiego strasznego może być w tym zajęciu. Otóż w każdy poniedziałkowy poranek jedna z pań nauczycielek przypina na mnie jakieś kartki. To są chyba jakieś ważne informacje… Ale w sumie, co to mnie obchodzi? Przecież to chyba logiczne, że mnie to łaskocze? Chyba niestety nic z tym nie da się zrobić… No ale słuchajcie! Wiszę tak sobie, próbując dać do zrozumienia tej Pani żeby już sobie poszła, a tu nagle przychodzą dwie dziewczyny. Zupełnie nie przejmując się moją obecnością, zaczęły rozmowę:

- Wiesz co? Moja młodsza siostra oznajmiła dzisiaj przy śniadaniu, że chce przyjść do Wańkowicza! I od razu zaczęła się wymądrzać „a wiesz, że o przyjęciu ucznia do szkoły ponadgimnazjalnej, decyduje zarówno suma punktów z egzaminu gimnazjalnego, jak i punkty za świadectwo?” – też mi nowina.

- A wie już jaki profil wybierze? Informatyczny, humanistyczny, lingwistyczno – dziennikarski, medyczny, matematyczno-fizyczny, a może odważy się na klasę z Maturą Międzynarodową?

- Chyba jeszcze się nie zdecydowała. W sumie jest dobra i z polskiego i z matmy, a dobrze wiesz, że cokolwiek wybierze, indywidualne podejście naszych nauczycieli, pomoże jej określić, co chciałaby robić w życiu. 

Tablica ogłoszeń

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz